joi, 29 septembrie 2011

Lasa-ma in fundul gol, mami!

Le place atat de mult copiilor sa stea "in pielea goala"... fara haine, goi dar atat de plini de energie si atat de plini de iubire!
Imediat dup nastere, ii infofolim, le dam caciulite, manusi, sosete, salopete, cosmonauti si cate si mai cate.
Parca ne e teama sa ii tinem dezbracati, sa nu raceasca, sa nu le fie frig, sa nu ii vada cineva, ca e "rusinos".
Baita decurge rapid, apoi repede incotosmanim copilasul.
Trec anii, copilul incepe sa se dezbrace singur, urlam la el sa se imbrace, ca e frig, ca nu stiu ce.
Apoi mergem la bazin si ne miram ca copilul ba e rusinos, ba prea umbla la organele genitale, si tipam iar la el...
Si totusi ne nastem in pielea goala, "in fundul gol", dezbracati. Venim asa de simplu pe lume, fara haine.
Imi aduc aminte, cand erau bebei copiii, cea mai simpla, dar cea mai simpla si rapida metoda de calmare cand erau necajiti si plangeau, era sa ii dezbrac complet de haine, inclusiv de scutec. Parca ii trimiteam in alta dimensiune, totul se schimba brusc si bebe zambea, se linistea.
Le place mult de tot copiilor sa stea dezbracati, si aveti incredere ca nu vor umbla asa pe strada, se vor integra firesc in societate, vor purta haine de se vor satura si ei si voi de straturile de materiale peste materiale!
http://mama-in-era-varsatorului.blogspot.com/

Un comentariu:

spunea...

Am văzut o postare despre Dr. DAWN pe această pagină de Facebook, cum a ajutat oamenii să-și refacă căsnicia și relația ruptă, l-am contactat pe Whatsapp pentru că am avut aceeași problemă cu soțul meu, m-a lăsat cu cei 2 copii ai noștri și m-a dorit să depun acte de divorț. L-am contactat pe Dr. DAWN și i-am explicat totul și el a promis că va restabili pacea și fericirea în căsnicia mea,
Nu știu cum a făcut-o, dar soțul meu s-a întors și mi-a cerut iertare, suntem împreună în ultimele 4 luni și mă tratează cu grijă și dragoste,
Sunt atât de fericit să împărtășesc această mărturie tuturor celor de aici, contactați-l dacă aveți provocări în viață, cu siguranță vă va ajuta: el este Whatsapp:+2349046229159